Clubkleding

Trainingspakken

Wij hebben trainingspakken van het merk Erima. Het gaat om een rood jack en een zwarte broek. Bij de broek zit een extra lange rits aan de zijkant, zodat je de schoenen niet uit hoeft te doen.

Uiteraard zit aan de voorkant van het jasje ons logo en op de achterkant IPHITOS. Daarnaast zit er een klein logo van RunEnschede, die ons daarmee een korting heeft aangeboden op het trainingspak. Verder heeft het jasje zogenaamde handwarmers, een telefoonlus, zakken met rits, zak op de bovenarm, reflecterende stukken voor en achter en een rijgkoort aan de onderkant.

De inkoop is vanwege de bedrukking in groepsvorm. Zodra we een mooi aantal bestellingen hebben, nemen we contact op met Huub van Langen van RunEnschede.
Heb je interesse in zo'n mooi trainingspak,
e-mail ons dan even voor meer informatie: info@iphitos.nl

Het clubshirt
Deze zijn leverbaar in zowel singlets als gewoon T-shirt en uiteraard in heren- damesuitvoering. De kleuren zijn al jaren een typische Iphotos-look en vallen vanuit de verte erg op bij wedstrijden. Jouw fans waarderen dat. Het geel is sinds 2017 gesublimeerd in het shirt en niet zoals eerder erin gestikt, wat bij sommigen nogal wat schuurplekken opleverde.

Waar te koop:
Wij hebben van vele maten enkele shirts op voorraad in onze eigen accommodatie in Losser. Informeer bij je trainer of het bestuur.