Wandelen

Gezellig en sportief aan de wandel met Iphitos
Wandelen is voor bijna iedereen geschikt en een makkelijke manier om in beweging te komen. Gezondsheidsverbetering, conditieopbouw, gezellig samen wandelen, contact met anderen, genieten van de prachtige natuur. Het zijn allemaal goede redenen om te gaan wandelen. Bij Iphitos zijn verschillende wandelgroepen actief.

Wanneer:

Iedere maandag is er een wandeling van 19.00 uur tot ongeveer 20.30 uur met een tempo van rond de 5 km per uur.
Iedere eerste maandag van de maand wordt bij de kantine van Stichting MAN (baan Iphitos) gestart en na afloop is er de mogelijkheid om samen een kop koffie/thee te drinken tegen een geringe vergoeding.

Iedere dinsdag zijn er twee groepen.
- Eén groep wandelt tussen 19:00 en 20:00 uur met een tempo tussen de 4 en 4,5 km per uur.
Deze is vooral bedoeld voor mensen die niet te ver en een te hoog tempo aan kunnen, verder ook geschikt voor mensen die van een blessure terugkomen.
- De andere groep wandelt tussen 19:00 en 21:30 met een tempo tussen de 5 en 5,5 km per uur.

Iedere Woensdag is er een wandeling tussen 19:00 en 20:00 uur.

Iedere donderdag is er een wandeling tussen 19:00 en 21:30 uur met een tempo tussen de 5 en 5,5 km per uur.
Iedere eerste donderdag van de maand is er een wandeling in Losser van 19:15 tot 21:00 uur.
Daarna is er voor de liefhebbers een gezellige afsluiting in de kantine van Stichting Man (bij de baan dus van Iphitos). Dit gebeurd samen met anders sportgroepen van Iphitos.

Iedere zondag is er een wandeling vanaf 9:30 tot ongeveer 11:30/12:00 uur met een tempo tussen de 5 en 5,5 km per uur.

Langere wandeltocht:
Een paar keer per jaar wordt er een langere wandeltocht gelopen. Ook is er een mogelijkheid om in overleg te trainen voor de vierdaagse van Apeldoorn/Nijmegen.

Waar:
De startlocaties van de groepen wisselen: Losser, De Lutte, Overdinkel, Drielandsee, Bardel, Lonneker enzovoort. In de winterperiode start de maandaggroep vanaf De LosserHof.

Proefwandelen:
Wandel gerust een paar keer mee om te kijken of het wat voor u is. En bevalt het? Dan meldt u zich daarna bij Iphitos aan en wandelt u als lid gewoon verder mee.

Lid worden:
klik HIER

Contact:
Voor meer informatie voor alle wandelgroepen kunt u contact opnemen met:

Ilona Lensen
ilonaenriekus@kpnplanet.nl